Friday 27 December 2013

My Family Gathering

hi korang.. hai hampa semua.. cheq oghang kedah..~~
hari ini family besar niena sebelah ayah buat makan - makan.. berkumpul adik beradik suma kat rumah tok wan...
 oleh sebab rumah niena and rumah tok wan tu sangat lah 'jauh' ( iaitu terletak beberapa langkah dari pintu rumah niena ), niena pi awal la.. pkol 11.30 pagi ('awal' sangat kan? )

tak yah cita la suma tu.. sepanjang gathering tu ada beberapa perkara gempak yang berlaku.. jeng.. jeng.. jeng.. firstly,, tetiba ja ada sedara dari gombak datang.. rezeki diorang lah kan ada makan-makan.. secondly,,
 my bad luck has come.. masa niena tengah bersemangAT nak goreng ayam,,, hati ayam yang dalam kuali tu meletop..!! habes minyak terpercik kena tangan.. sakit tu tk payah cerita lah.. macam nak menangis.. tapi sebab ada orang ramai, kena la control comei kan?!.. hik hik..

thirdly,, masa nak hidangkan makanan, I'm in charge,.. so niena yang hidangkan nasi and lauk-pauk.. for drinks,my sis yang in charge, . masa tengah sendukkan nasi  untuk dihidangkan kepada keluarga yang rapat-rapat ni,, surprisingly,, niena jumpa cincin dalam nasi tuh..
cun jer cincin tu dok dalam nasi.. hakhak... cincin my sis.. yang hairannya, dia pun tak sedar yang cincin dia terlucut masa tanak nasi tu.. haih.. macam-macam.. haha..
~just for fun~ if you ( my sis) reading this post,, I'm sorry.. not mean to hurt you at all. just for fun..

No comments:

Post a Comment